+47 40601494
Cart is empty
0

Min Shoppingbag

Produkt(er) - kr 0,00
Logg in

Hvor lang er leveringstiden?

Normalt vil du ha varene hjemme hos deg i løpet av 1-3 arbeidsdager (Som arbeidsdager regnes mandag - fredag).

 

Kan dere hjelpe meg med å bestille, kan jeg bestille over telefonen?

Ta kontakt med kundeservice (406 01 494 eller info@jewelbox.no), så hjelper vi deg gjerne!

Hvorfor har jeg ikke fått noen ordrebekreftelse?

Kontroller alltid e-postadressen din nøye når du bestiller, dette er den vanligste årsaken til uteblitt ordrebekreftelse. Det kan også hende at e-postleverandøren din har et spamfilter som blokkerer for enkelte e-postmeldinger.

Men ta kontakt med kundeservice per e-post og oppgi for- og etternavn og mobilnummer, så kan vi finne bestillingen og hjelpe deg.

Kan jeg endre/avbestille en ordre?

Som kunde har du alltid rett til å endre eller avbestille ordren din helt frem til den er gått til levering. Send oss en e-post med endringen din så snart som mulig, så får du en e-postbekreftelse så snart vi har rukket å justere ordren din.

Hvorfor kan jeg ikke velge faktura som betalingsmåte?

Hvis kjøpet ditt ikke blir godkjent når du velger å betale med faktura, kan det ha ulike årsaker.

  1. Du må være minst 18 år for å handle på faktura.
  2. Du har oppgitt feil adresse. Ved fakturabetaling godkjennes kun adressen du står oppført med i folkeregisteret.
  3. Kredittgrensen kan være overskredet. Har du spørsmål rundt dette, ta gjerne kontakt med Klarna (som vi benytter ved fakturakjøp) 21 01 89 91.
  4. Du har oppgitt feil fødselsnummer. (Vær oppmerksom på at fødselsnummeret kontrolleres opp mot adressen du er registrert med i folkeregisteret. Disse to må alltid passe sammen for at fakturakjøpet skal godkjennes).

Kan jeg bytte/returnere varen min?

Ja, du har alltid 30 dagers bytte- og returrett fra dagen du mottok varen. I forbindelse med julen tilbyr Jewelbox.no bytterett fra 1 november til 31 januar 2017. Betingelsen for retur er at varen ikke har vært i bruk og at den kan selges som ny. Alle merkelapper skal henge på og originalemballasjen må også legges ved.

Hvordan går jeg frem for å reklamere på en vare?

Kontakt kundeservice på telefonnummer 406 01 494 eller send en e-post til info@jewelbox.no så snart du oppdager defekten på varen din, så hjelper vi deg med reklamasjonen.

Er det garanti på smykkene?

Siden vi er autorisert forhandler kommer selvsagt alle smykkene med full garanti, akkurat som om du hadde kjøpt den hos en gullsmed eller butikk. Hos oss kan du være sikker på å få god service om uhellet skulle være ute. Skulle noe skje vil smykket ditt bli reparert hos den offisielle produsenten i Norge.

Kan jeg reservere en vare?

Per i dag kan vi dessverre ikke reservere varer

Er alle smykkene deres originale?

Vi er offisiell forhandler for alle merkene vi har på nettsidene våre. Vi jobber kun med sertifiserte leverandører, noe som garanterer deg som kunde 100 % originalvarer.

Har dere alt av varer på lager?

Ja, alt du ser er faktisk på lager hos oss, vi operer ikke med fjernlager etc slik mange andre butikker gjør. Vi har tusenvis av varer på lager, og vi leverer fra vårt eget lager. Vi kan derfor levere varen raskt.

Selger dere brukte smykker?

Vi selger kun fabrikknye smykkerdirekte fra produsenten, ingen av varene vi selger er brukte, vi tar heller selvsagt ikke imot brukte smykker i bytte.

Er det en eske med smykkene?

Alle smykkene vi selger kommer i de offisielle eskene/posene fra produsenten, akkurat slik du får dem hos en gullsmed. Mange av eskene er flotte og egner seg som gaveesker.

Har dere en butikk hvor jeg kan kjøpe og/eller hente varer?

Vi har for tiden ingen butikk eller lager der du kan kjøpe og/eller hente varer direkte.

Våre merkevarer