FIRMAINFORMASJON

By Christina Madsen/ Jewelbox.no

Johnstons gate 22B
4514, Mandal
Norge

Tlf: 991 62 667
Org.nr. 923203672
 

KUNDESERVICE

Vi hjelper deg gjerne! Kontakt oss via telefon, e-post, Instagram eller Facebook. Vår kundeservice er kun et tastetrykk eller en telefonsamtale unna.

Tlf: 991 62 667 (hverdager mellom 09.00 og 16.00)

Mail: info@jewelbox.no (mail besvares innen 24 timer på hverdager)

Instagram: @jewelboxno

LEVERINGSTID

Vi gjør vårt aller beste for å gi rask levering til våre kunder og har derfor daglig utsending. Leveringstiden er vanligvis 1-3 virkedager fra vi mottar din bestilling. Normalt vil du ha varen(ene) hjemme hos deg i løpet av 1-3 arbeidsdager (som arbeidsdager regnes mandag - fredag).

Vi gjør oppmerksom på at du ved forsinket levering har rett til å heve kjøpet og få pengene igjen.

*I kampanjeperioder og enkelt dager med stor pågang kan det oppstå forsinkelser.

ANGRERETT

Du har som kunde rett til å angre kjøpet ditt innen 14 dager fra du mottok varen. Dette betyr at du kan returnere produktene innen 14 dager uten å oppgi noen spesiell grunn. For å benytte deg av angreretten, må varen returneres i samme stand som du mottok den, og du må legge ved en kopi av ordrebekreftelsen. Eventuelle returkostnader dekkes av kunden.

Hvis du ønsker å returnere et eller flere produkter, bruk nedenstående returadresse til Jewelbox.no:

By Christina Madsen / Jewelbox.no
Johnstons gate 22B
4514, Mandal
Norge

 

TOLLFRITT

Jewelbox.no er et norsk selskap med kontor og lager i Oslo. Du betaler derfor ingen toll.

BREVPOST

Brev leveres direkte i din postkasse. Hvis brevet er for stort, må det hentes på mottakers lokale postkontor/ post i butikk innen 3 uker. Du får beskjed om dette via hentemelding i postkassen. Sendingen blir sendt som brevpost, og normal transporttid er 1-3 virkedager fra avsendelsesdato. 

SERVICEPAKKE

Pakken hentes på nærmeste Postkontor/Post i Butikk. Fremsendingstiden er typisk 1-3 virkedager (avhengig av avstand), enkelte strekninger 4-5 virkedager. Sendingen kan spores ved hjelp av et sporingsnummer på www.posten.no. Elektronisk varsling via SMS og/eller e-post gir deg mulighet til å hente pakken tidligere.

POSTEN - PÅ DØREN

Hjemlevering innebærer at du får din pakke levert helt frem til døren din. Pakken utleveres på døren hos mottaker mellom kl. 17 og 21. Du får SMS når sendingen er på vei og sjåføren ringer 30-60 min i forkant av levering. Fremsendingstiden er typisk 1-3 virkedager (avhengig av avstand). Tjenesten er tilgjengelig i de fleste byer og større tettsteder i Norge.

IKKE HENTET VARE

For alle pakker som ikke hentes ut, belaster Jewelbox.no kunden med en avgift på NOK 390. Avgiften tilsvarer de samlede kostnadene for returfrakt, ekspedisjonsgebyr og håndtering. Betalingsfrist for avgiften er 30 dager. Ved forsinket betaling påløper det purregebyr (tillatt beløp er per i dag NOK 50), forsinkelsesrente og ev. inkassokostnader. Hvis du ombestemmer deg når pakken er sendt fra oss, må du hente ut pakken på utleveringsstedet ditt og sende den tilbake til oss. Hvis pakken ikke hentes ut, blir den automatisk registrert som ikke-hentet og belastet i henhold til dette. Sørg derfor å oppgi riktig mailadresse og/eller mobilnummer så du får hentet ut din pakke i tide.

BETALING

Vi har 4 ulike betalingsmetoder du kan velge mellom: 

  1. Bank, Kredittkort (Visa eller Mastercard).
  2. Klarna Faktura - Betal innen 14 dager.
  3. Klarna Konto – del opp betalingen slik at den passer din økonomi.
  4. VIPPS

Uansett hvilket betalingsalternativ du velger, handler du alltid trygt hos oss og dine opplysninger er alltid beskyttet.

REKLAMASJON

Har du mottatt feil vare eller varer med feil, sender vi deg nye varer uten kostnad for deg. Dersom det oppdages feil eller mangler på et produkt oppfordrer vi deg innen rimelig tid å gi oss beskjed om dette, gjerne så fort feilen eller mangelen oppdages. Ta da kontakt med vår kundeservice på info@jewelbox.no eller på telefon 466 22 028. Husk å ha ditt ordrenummer tilgjenglig når du kontakter oss.

REFUSJON

Avhengig av hvordan du har betalt for produktene dine, betaler vi tilbake pengene dine på forskjellige måter (ved retur, bytte og reklamasjon). Tilbakebetaling skjer så snart som angrebeskjed/retur er mottatt, og senest innen 14 dager. Uansett hvilket betalingsalternativ du har valgt vil du alltid motta en mail når din retur er ferdigbehandlet. Se de forskjellige alternativene under:

VISA-/DEBETKORT

Vi setter pengene tilbake på kortet ditt. Har du betalt med Visa-/debetkort, tilbakefører vi pengene til kontoen din. Refusjonen vises på kontoutskriften din et par dager etter at vi har utført den. Den kan også komme opp under datoen for bestillingen, avhengig av bank.

FAKTURA

Den returnerte varen din blir kreditert fra fakturaen din. Har du allerede betalt fakturaen? Kontakt Klarna for refusjon på telefon 21 01 89 91.

KUNDEINFO

Opplysninger du gir oss vil ikke bli gitt videre, de vil bare være tilgjengelig for personer tilknyttet Jewelbox.no. Du kan når som helst be om at opplysninger om deg slettes. Alle varer er Jewelbox.no`s eiendom til full betaling er registrert hos oss.

Jewelbox.no forbeholder seg retten til å heve et kjøp om det er mistanker om bedrageri. 

ALDERSGRENSE

Jewelbox.no godtar i henhold til norsk lovgivning ikke kredittkjøp til personer under 18 år. Er du under 18 år må du ha godkjenning fra din foresatte før du kan bestille hos oss.

SORTIMENTENDRINGER

Jewelbox.no reserverer seg for forandringer i sortimentet og har rett til å ta bort varer fra sortimentet innen et kjøp har gått gjennom. Vi reserverer oss for at eventuelle varer i sortimentet kan bli utsolgt.

Jewelbox.no reserverer seg for eventuelle trykkfeil i tekster på denne websiden. Vi gir heller ingen garanti for at alle bilder gjengir eksakt utseende av produktenes virkelige utseende. Jewelbox.no reserverer seg retten til å justere priser og eventuelle prisfeil.

Vi i Jewelbox.no ønsker deg HAPPY SHOPPING!

OBS! Vi tar forbehold om at bilde/skrive/trykkfeil kan forekomme.